Autor: Zając P.

ISNN: 1425-0993

Liczba stron: 114

, ,

Navigator 17. CRM. Zarządzanie relacjami z klientem w logistyce dystrybucji

29,00 

Availability: Na stanie

Przedstawiono nową klasę oprogramowania wspomagającego zarządzanie przedsiębiorstwem CRM. Skrót ten pochodzi od angielskiego określenia Customer Relationship Management, co można przetłumaczyć jako zarządzanie relacjami z klientem – wcześniej można było spotkać się także z terminem Customer Relationship Marketing.

Na przykładzie wybranego pakietu CRM przedstawiono wdrożenie wraz z kosztami przedsięwzięcia oraz zasady postępowania w zakresie optymalnego wyboru systemu CRM dla danej firmy.

Przedstawiono nową klasę oprogramowania wspomagającego zarządzanie przedsiębiorstwem CRM. Skrót ten pochodzi od angielskiego określenia Customer Relationship Management, co można przetłumaczyć jako zarządzanie relacjami z klientem – wcześniej można było spotkać się także z terminem Customer Relationship Marketing.

Na przykładzie wybranego pakietu CRM przedstawiono wdrożenie wraz z kosztami przedsięwzięcia oraz zasady postępowania w zakresie optymalnego wyboru systemu CRM dla danej firmy.

System CRM jest nowoczesnym systemem informatycznym, który ma na celu zwiększenie efektywności działów sprzedaży i marketingu oraz szeroko pojętej obsługi klienta. Koncepcja CRM uzupełnia podejście dotychczas działających systemów ERP, koncentrujących się na wewnętrznych procesach zachodzących w jednostce gospodarczej.

Książka kierowana jest do studentów wyższych uczelni kierunku kształcenia i specjalności logistyka, a także do szerokiego grona menadżerów, słuchaczy studiów podyplomowych oraz osób pragnących pogłębić swoją wiedze z zakresu zarządzania i logistyki.

Autor

Zając P.

Format

170 × 240 mm

ISSN

1425-0993

Liczba stron

114

Rok wydania

2007