Logistyka i transport
Wyświetlanie wszystkich wyników: 8Posortowane według najnowszych
-
Zając M.
-
Kwaśniowski S., Zając P.
-
Molecki B. (red.)
Navigator 23. Nowoczesne tramwaje w komunikacji miejskiej
50,00 zł Dodaj do koszykaKsiążka ma charakter monograficzny, kompleksowo omawia problemy eksploatacji nowoczesnych wagonów tramwajowych w komunikacji miejskiej z punktu widzenia pasażera. Przedstawiono tło historyczne rozwoju sieci tramwajowych na świecie, jak i obecny zakres wykorzystywania tych systemów. Zaprezentowano historię wrocławskich wagonów tramwajowych…
-
Smalko Z.
-
Molecki B. (red.)
-
Kierzkowski A.
Metodyka modelowania strumieni pasażerów w porcie lotniczym z uwzględnieniem wydajności, bezpieczeństwa i poziomu obsługi
44,00 zł Dodaj do koszykaPrzedstawiona w książce metodyka umożliwia w sposób kompleksowy uwzględnienie czynników, które z punktu widzenia pasażera są ważne w procesie jego obsługi w terminalu portu lotniczego, i co istotne, może zostać wykorzystana zarówno na etapie projektowania, jak i eksploatacji już istniejących portów lotniczych.
-
Tubis A.
Metoda zarządzania ryzykiem operacyjnym w transporcie drogowym
44,00 zł Dodaj do koszykaKierując się zidentyfikowanymi potrzebami menedżerów, w monografii przedstawiono nową metodę zarządzania ryzykiem w transporcie drogowym, odpowiadającą wymaganiom planowania i kontroli na poziomie zarządzania operacyjnego transportem. Metoda ta prezentuje nowe podejście do oceny ryzyka operacyjnego oraz do zmian w planowaniu i doskonaleniu procesu obsługi zleceń transportowych.
-
Zając P.
Navigator 17. CRM. Zarządzanie relacjami z klientem w logistyce dystrybucji
29,00 zł Dodaj do koszykaPrzedstawiono nową klasę oprogramowania wspomagającego zarządzanie przedsiębiorstwem CRM. Skrót ten pochodzi od angielskiego określenia Customer Relationship Management, co można przetłumaczyć jako zarządzanie relacjami z klientem – wcześniej można było spotkać się także z terminem Customer Relationship Marketing.
Na przykładzie wybranego pakietu CRM przedstawiono wdrożenie wraz z kosztami przedsięwzięcia oraz zasady postępowania w zakresie optymalnego wyboru systemu CRM dla danej firmy.